Powered By Blogger

zondag 21 december 2014

Kerstpakket oude stijl

Fokke en Sukke kregen een kerstpakket 18-12-10

Zat er bij jou nog wat in?

Ach, het mag geen naam hebben.
 

Wat dan?
 

Dieptepunt was dit jaar het potje augurken, zoetzuur natuurlijk
 

Vorig jaar zat er bij mij een zakje ingepakte suikerklontjes in, wél met een héél mooi strikje.
 

Het thema was koken en je kreeg daarom een elektrische tafelgrill.
 

Een soort gourmetten, denk ik?
 

Ja, walgelijk, terug naar het stenen tijdperk.
 

Koken doe je niet aan tafel, maar in de keuken, zeg ik altijd.
 

Iedereen was zeker weer blij?
 

Ja, dat is nog het meest stuitende, thuis pakken ze het samen uit en ze bedanken daarna uitvoerig op intranet, mede namens vrouw en kinderen.
 

Eén keer heb ik het initiatief genomen voor een alternatief, iedereen kreeg een hele gerookte zalm.
 

Was zeker een hit?
 

Nee, stront kreeg ik over me heen, ze lusten geen vis en waarom zo veel?
 

Er zat ook zo'n ouderwets zakje dipsaus in waar je 25 jaar geleden chips in doopte, weet je nog?
 

Gelukkig kon ik de helft van mijn pakket kwijt aan een collega.
 

Geef de andere helft aan je schoonmaker.
 

Vorig jaar fietste ik pas in juli met het kerstpakket achterop naar huis en natuurlijk zag iedereen me.
 

Ze vinden je raar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten