Powered By Blogger

zondag 14 januari 2018

Verborgen gezichten zien in objecten en dagelijkse dingen


Verborgen geichten zien in objecten en dingen - What's on a man's mind Kamagurka had iets grappigs op Twitter in gang gezet en dat heette: #facing
Mensen stuurden hem foto’s van objecten waarin een gezicht te zien moest zijn. En die retweette hij dan naar al zijn volgers en dat zijn er heel veel. Ik ging daar meteen aan meedoen en soms met succes. Zo heb ik in Normandië een paar leuke foto’s gemaakt met te herkennen gezichten die hij meteen doorstuurde. Hij maakte een keer een grapje aan mijn adres toen ik hem een foto stuurde van een onderkant van een boom die meer leek op een zeerover met één oog en ik zette er bij “in het land der blinden……”. 

Hij twitterde terug: “in het land der blinden is het rolluik koning”. Dat vond ik grappig.

Er bestaat een knappe Engelstalige site met de 50 funniest faces in every day objects


Verborgen gezichten zien in objecten en dingen - boom piraat
Boom piraat
Verborgen gezichten zien in objecten en dingen - Clown in een tuin
Clown in een tuin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten